Сторінка музичного керівника
"Музика показує людині ті можливості величі, які є в його душі."
Емерсон У.
Емерсон У.
Рябцева Людмила Володимирівна
"спеціаліст першої категорії"
Стаж роботи:18,01 років
"спеціаліст першої категорії"
Стаж роботи:18,01 років
Бондаренко Наталія Володимирівна
"спеціаліст вищої категорії",звання "вихователь-методист"
Стаж роботи:20.10 років
Музичний керівник
"спеціаліст вищої категорії",звання "вихователь-методист"
Стаж роботи:20.10 років
Музичний керівник
РОЛЬ МУЗИКИ У ЖИТТІ ДИТЯЧОГО САДКА
Музичне виховання дошкільнят здійснюється не тільки під час занять, свят, розваг, але і в години дозвілля, самостійних ігор, під час прогулянок, ранкової гімнастики тощо.
Включення музики в повсякденне життя дітей в умовах дитячого садка повинно визначатися умілим та чітким керівництвом вихователя, який, враховуючи цілі та завдання виховання, а також схильності, інтереси дітей та їх можливості, самостійно і за допомогою музичного керівника підбирає музичний репертуар, припускаючи включення його в різноманітні моменти життя дитини.
Вихователю необхідно так організувати життя дітей у групі, щоб воно стала яскравіше, різноманітніше, щоб знання, отримані дітьми у процесі навчання на музичних заняттях, різноманітні враження від навколишнього, могли бути самостійно ними застосовані. З цією метою вихователь заздалегідь продумує можливі варіанти використання музики в повсякденному житті дітей, домагаючись природного, невимушеного її включення в дитячу діяльність.
Музичне виховання дошкільнят
В даний час особливе значення надається перетворенням в духовній сфері життя нашого суспільства. Зростає необхідність в підвищенні ролі мистецтва в ідейно-моральному і художньо-естетичному вихованні підростаючого покоління на кращих зразках української і світової художньої культури. У цьому зв'язку велика роль музичного мистецтва (музичної діяльності).
Музика, музична культура як і мистецтво завжди підносять людину та сприяють всебічному і гармонійному розвитку особистості, породжують оптимізм, соціальну активність людей, направляють їх сили і здібності для досягнення вищих цінностей суспільства: добра, людського щастя, краси, духовного відродження.
А для того щоб зрозуміти, чому музика (музичне мистецтво) надає такий вплив на людей, на розвиток суспільства в цілому, потрібно знати наукову теорію мистецтва та розуміти роль мистецтва в житті суспільства. Місце музичного мистецтва серед інших естетичних цінностей визначається і тим, що воно відображає як існуючі, так і давно зниклі явища і об'єкти природи і суспільства, зберігає їх образи для нових поколінь.
Музика (музичне мистецтво) викликає у людей духовне задоволення, насолода «мислячого очі і вуха» - бачити і чути, наразі стає важливим засобом розваги, культурного відпочинку. Без насолоди, задоволення, які дають людині праця, наука, мистецтво, його життя виявляється збідненим і безглуздим. Музика може заспокоювати й утішати людей, знімати психічне напруження, допомагає долати негативні стреси, стає одним із джерел здоров'я людини і профілактичним засобом лікування психічних хвороб.
Інтерес до музики (музичного мистецтва), знання її (його) є майже найважливішим показником духовної культури людини. Залучення до музичного мистецтва, музичне виховання в дитячому садку здійснюються на музичних заняттях, в повсякденному житті, на ранковій гімнастиці, на святах і розвагах, в самостійній музичній діяльності музичними керівниками та вихователями і продовжується в школі на уроках музики. Тому педагоги повинні мати спеціальну освіту, а також необхідні знання про специфіку віку.
Щоб вирішувати завдання музичного виховання, педагогу необхідні знання про систему музичного розвитку дітей дошкільного віку в цілому. Це сприяє баченню перспектив їх музичного розвитку протягом усіх років навчання, встановленню взаємозв'язків між різними видами діяльності на заняттях, вмілому добору музичного матеріалу для послідовного вирішення розвиваючих завдань.
Завдання, які стоять перед кожним музичним керівником - це введення дітей в музичний світ, залучення їх до мистецтва і розширення цим їх духовної сфери, виховання почуттів, що вимагає від нього серйозних знань про предмет, а також знань педагогіки і психології.