Методист
Методист – політ думок у безхмар’я до висот.
Це – профеcія душі, це – скарбниця знань усіх.
Методист – учитель, друг і порадник, а навкруг
Біля нього скільки світла, що творчість квітами розквітла.
Методист – це в серці стук, працьовитість вмілих рук.
Це методики криниця і майстерності крамниця.
Це – профеcія душі, це – скарбниця знань усіх.
Методист – учитель, друг і порадник, а навкруг
Біля нього скільки світла, що творчість квітами розквітла.
Методист – це в серці стук, працьовитість вмілих рук.
Це методики криниця і майстерності крамниця.
Пасечнюк Тетяна Дмитрівна
Вихователь-методист
Вихователем – методистом я працюю 40 років. Моєму професійному зростанню сприяло підвищення кваліфікації на курсах, відвідування міських методичних об’єднань, постійним джерелом нової інформації завжди були різні фахові видання: журнали «Дошкільне виховання», «Палітра Педагога», «Розкажіть Онуку», «Дитячий садок», «Вихователь – методист»….
Велику увагу завжди приділяю інноваційним формам роботи. Семінари – практикуми проводяться для того, щоб вихователі навчилися, а потім ці знання та уміння використали в своїй педагогічній діяльності.
За час своєї педагогічної діяльності я засвоїла основне правило - майстерність вихователя не випадкове везіння, не щаслива знахідка. Це систематичний кропіткий пошук, безмежна любов і повага до дітей, та щоденна праця над собою. Тому люблю кожну дитину, розумію і приймаю її такою, яка вона є, оптимістично ставлюся до кожного вихованця, вірю в його майбутнє.
Методичний кабінет забезпечений дитячою та методичною літературою відповідно переліку програм та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України.
В методичному кабінеті закладу створені умови для організації методичної роботи
Інформаційні матеріали:
- нормативні документи, інструктивно – методичні матеріали;
- матеріали з правової освіти;
- управління та контроль;
- ділові дані про педпрацівників ДНЗ;
- матеріали атестації педпрацівників;
- робота з батьками;
- матеріали участі ясел-садка в районних заходах;
- фото, відео – матеріали.
Вся методична робота в яслах-садку підпорядкована систематичному плану роботи, який складається на основі глибокого аналізу за минулий навчальний рік, комплексного вивчення результатів, здобутків, педагогічних знахідок. До річного планування залучаються всі працівники закладу, враховуючи їхню кваліфікацію, творчі здібності, можливості, їхні запити, побажання, зауваження.
Види і форми планування освітнього процесу в закладі обговорюються та схвалюються педагогічною радою на початку навчального року. При плануванні роботи ясел-садка керуємося принципом актуальності, науковості, наступності, перспективності, системності, які забезпечують відповідність змісту планів досягненням психолого-педагогічної науки та позитивного педагогічного досвіду, орієнтацію змісту плану на потреби сьогодення та забезпечення якості розвитку, вихованості та навченості дітей.
Велика увага приділяється спрямуванню зусиль педагогічного колективу на реалізацію сучасного особистісно-орієнтованого підходу до дітей, який передбачає формування у дитини здібностей і бажання усвідомлювати себе як особистість. Ці домінуючі ідеї обговорюються на педагогічних радах, педагогічних читаннях, під час індивідуальних і групових консультацій. На їх основі здійснюється корекція педагогічного стилю роботи вихователів.
Професійному зростанню педагогічних працівників закладу сприяють курси підвищення кваліфікації при ХАНО, відвідування семінарів, методоб’єднань, участь у роботі творчих груп, самоосвіта.
В яслах-садку створені умови для підвищення професійного рівня та формування компетентності педагогів. Вдало поєднані колективні, групові та індивідуальні форми методичної роботи сприяють ефективному росту фахової майстерності педагогів. Відповідно до річного плану в закладі створена творча група з досвічених вихователів, яка працює над вивченням інноваційних технологій, опрацюванням актуальних для дошкільного закладу питань та впровадженням їх в практику роботи з дітьми. Належна увага приділяється вивченню передового педагогічного досвіду вихователів закладу, в даному напрямку проводиться широка роз'яснювальна та консультативна допомога для орієнтування у виборі тематики досвіду, правильного викладення матеріалу за відповідним напрямком роботи,підходів до оформлення.