Січень, 2018
Січень, 2018 - ХЕРСОНСЬКИЙ ЯСЛА-САДОК № 28З метою реалізації методичних інновацій наш заклад розпочав поглиблено працювати над темою «Мнемотехніка – технологія ефективного засвоєння інформації». Чотири педагоги пройшли навчання за практичним курсом Г.Чепурного «Основи мнемотехніки» та одержали сертифікати. Творча група педагогів розробила план заходів по впровадженню цієї методики, в який увійшли:
- засідання педагогічної ради «Мнемотехніка - технологія ефективного засвоєння інформації;»
- псхолого-педагогічний вернісаж знахідок «Розвиток образного мовлення, як самостійної мовної творчості дошкільників»;
- колективний перегляд відкритих заходів;
- робота консультпункту для педагогів і батьків з цієї теми;
- проведення семінару-практикуму для батьків «Використання мнемотехніки під час вивчення віршів»
За час проведення цієї роботи педагогами закладу були розроблені конспекти занять для всіх вікових груп з використання мнемотехніки, мнемотехнічні «тренажери» для образного засвоєння інформації, дидактичні ігри, таблиці, асоціативні малюнки для вивчення віршів.
Проведена робота показала, що мнемотехніка як здоров’язбережувальна технологія поліпшила запам’ятовування , сформувала навички ефективного засвоєння складної інформації, виховала в дітях упевненість у собі та власних можливостях.
- засідання педагогічної ради «Мнемотехніка - технологія ефективного засвоєння інформації;»
- псхолого-педагогічний вернісаж знахідок «Розвиток образного мовлення, як самостійної мовної творчості дошкільників»;
- колективний перегляд відкритих заходів;
- робота консультпункту для педагогів і батьків з цієї теми;
- проведення семінару-практикуму для батьків «Використання мнемотехніки під час вивчення віршів»
За час проведення цієї роботи педагогами закладу були розроблені конспекти занять для всіх вікових груп з використання мнемотехніки, мнемотехнічні «тренажери» для образного засвоєння інформації, дидактичні ігри, таблиці, асоціативні малюнки для вивчення віршів.
Проведена робота показала, що мнемотехніка як здоров’язбережувальна технологія поліпшила запам’ятовування , сформувала навички ефективного засвоєння складної інформації, виховала в дітях упевненість у собі та власних можливостях.