24 березня 2016 рік
24 березня 2016 рік - ХЕРСОНСЬКИЙ ЯСЛА-САДОК № 2822 Березня вся міжнародна спільнота відзначає всесвітній ДЕНЬ ВОДИ.
Навряд чи знайдеться дитина, яка б не любила грати з водою - бризкатися, переливати воду з ємкості в ємкість, запускати кораблики і кидати іграшки у воду.
Наш педагогічний колектив теж залучився до святкування цієї події, адже загартування та оздоровлення дитячого організму різноманітними видами водних ресурсів – одне з пріоритетних завдань нашого «Ясел-садка - Школи сприяння здоров’ю».
Модель « Ясла- садок - Школа сприяння здоров’ю» втілюється в освітньо-виховний процес через такі центри:
- фізкультурно-оздоровчі центри (фізкультурна зала, басейн);
- спортивні міні-ценри( групові); - центри водної релаксації (групові); - центри пошуково-дослідницької діяльності (групові) - міні- музей « Вода знайома й загадкова».
Навряд чи знайдеться дитина, яка б не любила грати з водою - бризкатися, переливати воду з ємкості в ємкість, запускати кораблики і кидати іграшки у воду.
Наш педагогічний колектив теж залучився до святкування цієї події, адже загартування та оздоровлення дитячого організму різноманітними видами водних ресурсів – одне з пріоритетних завдань нашого «Ясел-садка - Школи сприяння здоров’ю».
Модель « Ясла- садок - Школа сприяння здоров’ю» втілюється в освітньо-виховний процес через такі центри:
- фізкультурно-оздоровчі центри (фізкультурна зала, басейн);
- спортивні міні-ценри( групові); - центри водної релаксації (групові); - центри пошуково-дослідницької діяльності (групові) - міні- музей « Вода знайома й загадкова».
Творчий, ініціативний педагогічний колектив злагоджено працює над вирішенням поставлених проблем та завдань, досягаючи вагомих успіхів у вихованні підростаючого покоління.
Усім відомо, що ігри у воді та плавання сприяють фізичному розвитку дітей. Вода - джерело життя. Вона благотворно впливає на нервову систему, знімає втому, оживляє організм. А коли бачиш у басейні задоволені обличчя малюків, то розумієш що вода, плавання діють ще й як потужний психічний фактор.
Усім відомо, що ігри у воді та плавання сприяють фізичному розвитку дітей. Вода - джерело життя. Вона благотворно впливає на нервову систему, знімає втому, оживляє організм. А коли бачиш у басейні задоволені обличчя малюків, то розумієш що вода, плавання діють ще й як потужний психічний фактор.
Після заняття в басейні діти п’ють оздоровчі чаї з трав. А Гопанчук Ерік розповів глядачам телеканалу «Скіфія», як йому подобається відвідувати басейн, а особливо пірнати.
Організовуючи ігри з водою у «Цетрі водної релаксації» , педагоги не тільки знайомлять дітей із властивостями різних предметів і матеріалів, але й закріплює елементарні поняття про форму, величину, колір предметів, розвивають дрібну моторику дитини. Ігри з водою викликають позитивні емоції, сприяють внутрішній розкутості малюка, стимулюють підвищення активності дитини у всіх сферах розвитку.
Діти дослідники від народження. Саме дослідження у «Цетрі пошуково-дослідницької діяльності» допомагає їм пізнавати навколишній світ. І саме етапи наукового дослідження вони несвідомо використовують, ознайомлюючись з довкіллям.
Доступна для дітей дошкільного віку пошуково-дослідницька діяльність під керівництвом дорослого створює широкі можливості для виховання в малят пізнавального інтересу до довкілля та розуміння його значення.
Доступна для дітей дошкільного віку пошуково-дослідницька діяльність під керівництвом дорослого створює широкі можливості для виховання в малят пізнавального інтересу до довкілля та розуміння його значення.
До ДНЯ ВОДИ діти у всіх вікових груп прийняли активну участь у виставці малюнків «Ми з водою дружимо».
Міні-музей «ВОДА ЗНАЙОМА І ЗАГАДКОВА» розширює уявлення дітей про воду як матеріальне середовище для життя, вчить розрізняти її стани – рідкий, твердий, газоподібний, дає уявлення про те , якою буває вода – чистою, прозорою, брудною, холодною, теплою тощо. Формує бережне ставлення до води, вчить цінувати її, економно використовувати. Виховує любов до рідної природи.
Малювання на склі - не лише оригінальний засіб розвитку творчих здібностей малят, а й ефективний вид арт-терапії. Одночасно створюючи зображення по різні боки скла малюк вчиться бачити світ у його багатомірності й мінливості, спільно працювати, виражати себе і при цьому цінувати самовираження іншого.