4 лютого 2016 рік
4 лютого 2016 рік - ХЕРСОНСЬКИЙ ЯСЛА-САДОК № 28Вихователь Матковська І.В. два роки відвідувала Школу інноваційних технологій Аксьонової О.П. за темою «Школа розумного руху». В цьому навчальному році вона упроваджує цей досвід у свою роботу і ділиться напрацюваннями з колегами.
Пріоритетним методом навчальної діяльності за цією технологією є «метод рухових задачок», коли перед дитиною становиться певна пропозиція, а вирішити її треба самостійно. Педагог формує мету, а засоби й шляхи її досягнення діти знаходять самі.
Відмінності від звичайної фізкультури:
• відмова від звичайних перешикувань;
• поєднується все з усім (мова, математика тощо);
• дається можливість створювати власні вправи, проявляти емоції;
• гуманність, відмова від авторитарного стилю, не примушувати.
• відмова від звичайних перешикувань;
• поєднується все з усім (мова, математика тощо);
• дається можливість створювати власні вправи, проявляти емоції;
• гуманність, відмова від авторитарного стилю, не примушувати.